Friday, June 21, 2013

Gabungan Ngo-Ngo Gombak : Pengumuman pertukaran tempat majlis Mesyuarat Agong ke:3.

Datuk Dr.Rahman Ismail,Presiden Gabungan Ngo-Ngo Gombak. (gambar fail).

PENGUMUMAN KHAS:

Gombak,Sabtu,June 22,2013. Mesyuarat Agong Gabungan Ngo-Ngo Gombak bagi tahun ke:3 tetap akan diadakan pada jam 9.00 malam,tanggal 01 hb.Julai 2013,bersamaan pada hari (Isnin) seperti mana telah diumumkan oleh Badan Gabungan tersebut pada posting (abnmulya.blogspotspot.com) tanggal Jun 18,2013.

Pada malam ini,kami baru sahaja menerima berita yang baru dari Presiden Gabungan Ngo-Ngo Gombak iaitu dari Datuk Dr.Rahman Ismail,mantan Ahli Parlimen Gombak dari Umno Gombak,bagi penggal 2004-2008 yang menyatakan bahawa tempat yang akan dilangsungkan majlis mesyuarat agong itu telah bertukar ke tempat yang lain yang lebih selesa lagi.

Tempat baru itu ialah di OGY  RESTAURANT,GREENWOOD ( Selera D' Greenwood) Gombak. Pada masa dan hari yang sama seperti tersebut di atas itu.

Justeru Semua Pengerusi badan-badan NGO bersama 2 perwakilan masing-masing yang telah bergabung di dalam Gabungan Ngo-Ngo Gombak dengan segala hormatnya dijemput hadir ke Majlis Mesyuarat Agong yang ke:3 itu.

Majlis Mesyuarat Agong itu akan di resemikan oleh Tan Sri Zaleha Ismail,Penasihat Gabungan Ngo-Ngo Gombak.Kehadiran anda sama-sama meraiekan majlis tersebut sangat-sangat diharapkan demi kejayaan majlis tersebut dan diucapkan ribuan terima kasih sebelum dan sesudahnya dari saya Datuk Dr.Rahman Ismail,Presiden Gabungan Ngo-Ngo Gombak.(Posted  by abnmulya at 12.52 am on June 22,2013.).

1 comment:

mryap said...

Dear everyone,
Be careful of YIP KUM FOOK (MCA GOMBAK) because this man is cheating and disturbing of many people’s wives, and also cheating of Buddhist Temple (SAMNAK SAMBODHI)’s money.
Recently, many people know in what he”yip” did, please stay far from him. He is lawyer, Datuk, MCA Chairman and etc. or everyone can research at Website “YIP KUM FOOK”
Loh Guan Lye
Taman Desa Jaya, Kepong, Kuala Lumpur