Tuesday, July 1, 2014

Pengumuman khas: Tarikh Mesyuarat Agung kali ke:4 (Gabungan Ngo-Ngo Gombak) ditunda kepada 20 hb Julai 2014)

Datuk Dr.Rahman Ismail, selaku Presiden Gabungan Ngo-Ngo Gombak, sedang memberi ucapan dalam suatu Majlis Mengislamkan sebanyak 22 orang (orang asli) di Batu 12,di Gombak Utara, anjuran Gabungan Ngo-Ngo Gombak,pada tahun lepas.
Datuk Dr.Rahman Ismail,mantan Ahli Parliman Gombak,selaku Presiden Gabungan Ngo-Ngo Gombak,baru sahaja menghantar SMS kepada kami dan meminta kami menyiarkan pengumuman khas beliau itu untuk pengetahuan kepada para perwakilan dari badana-badan yang bergabung di dalam Gabungan Ngo-Ngo Gombak berhubungan dengan tarikh baru Mesyuarat Agung kali ke:4 pertubuhan tersebut akan diadakan.
Gambar hiasan aje...

Di bawah ini ada kami perturunkan secara lengakap teks SMS itu untuk tatapan kepada para perwakilan yang akan menghadiri Mesyuarat Agung kali ke:4 yang telah ditunda tarikh dan masanya mesyuarat tersebut akan di adakan:

Teks penuh dari Presiden Gabungan Ngo--Ngo Gombak, adalah seperti berikut di bawah ini:

"Salam kepada semua  sahabat Pengerusi-Pengerusi NGO dan Selamat Menyambut Ramadhan .Untuk makluman bahawa Mesyuarat Agung Gabungan Pertubuhan-Pertubuhan Bukan Kerajaan Daerah Gombak kali ke:4, akan diadakan pada hari Ahad,bersamaan pada tanggal 20 hb. Julai 2014,di Alamat No 31,Jalan Desa 7/1 Country Homes Garden, Rawang,pada jam 3.30 petang.
Gambar hiasan aje....

"Selepas itu diikuti dengan majlis berbuka puasa dan solat Terawikh bagi yang muslim.

"Di harap semua pengerusi-pengerusi NGO dan 2 orang perwakilan dari NGO masing-masing dapat hadir. Ikhlas dari Presiden Gabungan Ngo-Ngo Gombak".  (Posted by abnmulya /Bakar Ninggal.blogspot.com at 3.08 pm on Julai 02,2014.






No comments: