Sunday, January 25, 2015

Wahai The Malaysian Insider blog! Jika nak berbohong hendaklah berpatutanlah....penglihatan orang lain masih belum buta lagi...janganlah bodoh-bodohkan pembaca.Benarkah wajah-wajah di dalam GAMBAR di bawah ini berjumlah kira-kira 100 orang aje?

Berpandukan dari jumlah wajah-wajah penduduk Taman Keramat yang tertera di atas itu bukanlah ianya berjumlah 100 orang aje seperti yang telah disiarkan oleh The Malaysia Insider blog hari ini. 

Penduduk-penduduk Taman Keramat berarak menunjuk perasaan pagi semalam, pada tarikh 25/01/2015 ialah dalam konteks membantah projek (Datun Jelatek) yang akan dibangunkan olek PKNS  Selangor di Taman Keramat.

Penduduk-penduduk Taman Keramat melihat bahawa Projek itu akan menghakis "Geo-Poliitk" orang Melayu di kawasan Taman Keramat itu sendiri disebabkan kondo yang akan dibangunkan itu adalah konda-kondo mahal dan tidak mampu dibeli oleh orang-orag Melayu yang umumnya berpendpatan rendah dan miskin-miskin belaka,


Justeru mereka membatah dengan sekeras-kerasnya.(Gambar ini penulis petik dari Utusan online yang telah disiarkan oleh Utusan online hari ini).

POSTED BY ABNMULYA.BLOGSPOT .COM/ ABU BAKAR NINGGAL.BLOGSPOT.COM AT 12.52 NOON  ON JAN-26,2015.

No comments: