Mohamad. Nazri Aziz

Ahli Majlis Tertinggi (MT) UMNO, Datuk Seri Mohamad Nazri Aziz berkata, langkah sedemikian perlu difikirkan oleh Muhyiddin ekoran tindakan bekas Timbalan Perdana Menteri itu yang dilapor sering mengeluarkan kenyataan bersifat mengkritik kepimpinan di sebalik isu 1Malaysia Development Berhad (1MDB) dan dana RM2.6 bilion.
“Sebagai Timbalan Presiden UMNO, beliau sepatutnya membantu Presiden. Apa-apa tindakan yang menampakkan dia tidak membantu malahan melemahkan Presiden, itu adalah kesalahan.
“Baru-baru ini beliau membuat lagi kenyataan walaupun isu 1MDB dan dana RM2.6 bilion telah diputuskan selesai oleh Peguam Negara. Ini semua bukti yang nyata yang beliau tidak menjalankan tanggungjawabnya seperti para perwakilan parti harapkan kepada beliau semasa pemilihan sebelum ini.
“Bagi saya mudah, kalau tidak boleh sokong kepimpinan Presiden lagi, beliau boleh berundur. Kalau tidak mahu berundur, saya akan usulkan beliau digantung daripada parti dalam mesyuarat MT akan datang, kita tunggu dan lihat nanti,” katanya kepada pemberita di sini hari ini.( Utusan online).Posted bya abnmulya  //haji abau bakar ninggal.blogpot.com at 1338 hrs on February 24,2016.