Saturday, August 13, 2016

Melayu ( Umno) Yang Punya " Jati Diri" Tak Boleh Di Jual Beli.Pada Parti DAPing Musuh Sejati Kami?






Ahad,Ogos 14,2016 at  2.,02 pm.

Itulah pendirian kami pendokong tegar Umno/Barisan Nasional yang sejati Diharapkan anda semua di sebelah sana dapat mengerti?

Kini masih belum ada  lagii pejuang-pejuang yang patah dan belum ada para pemimp kami yang dah mati.Mereka masihi segar bugar deengan semangat yang kental demi pertahankan ibu pertiwi ini.

So, ertinya? Najib masih tidak perlu berundur diri.Hatta jika terpaksa kami mengkorbankan jiwa raga kami demi mempertahankan pemimpin dan ibu pertiwi yang sangat kami sayangi. Najib Tun Razak diperlukan menjadi terjau utama memerintah ibu pertiwi yang satu ini yang mana sangat-sangat kami sayangai dan cintai selama ini.

.
Datuk Seri Naji Tun Razak berikrar bahawa beliau masih mahu tetap terus-menerus mahu mempertahankan bumi pertiwi kami yang kami sayangi.

Rela mati hingg mayat-mayat kami tergelempangan di sana di sini di bumi pertiwi yang tercintai ini.

Itulah iltizam,janji dan sumpah-sumpah kami demi ibu pertiwi kami khas untuk bangsa Melayu asli dan anak jatinya yang punya semangat " Jati Diri" sebagai anak2 peribumi yang asli dan jati diri.

Malaysia ini,tak boleh di jual beli kepada parti  the DAPig kafir harby yang jadi sahabat baik dan rakan seperjuangan politik Mama Kutty mutakhir ini.

GOLONGAN mama Kutty ini  ynag berhasrat untuk mencuri ibu pertiwi kami ini?

Harus kami tentang dan tempuri mereka secara habis-habisan dengan semagata juang yang kenal yang bersatu padu hingga ke titisan darh kami yang terakhir.

Biar pun petir sabung menyabung dan guruh berdentum dentam di langit yang biru itu?Namun sedikit pun tidak boleh menakutkan kami agar terus-menerus menggalas tanggung jawab kami memp[ertahankan ibu pertiwi kami.?

Perjuangan suci kami untuk pertahankan ibu pertiwi Malaysia ini,tetap akan diteruskan jika sauh kapal telah di angkat dan layar kapal perjuangan telah di kibarkan dega megahnya? 

Pantang undur sebelum bertempur demi menempa kejayaan yang gilang gemilang. Tak akan Melayu hilang di dunia ini?

Posted by abnmulya // haji abu bakar ninggal.blogspot.com. at 2352 hrs on Ogos 1,2016.

No comments: