Friday, November 18, 2016

Ini Buktinya DAP Semakin Biadab

Sila baca dari awal hingga akhir. Ia,membuktikan bahawa DAPig ini jadi semakin BaADAB sekali dan tidakk menghormati Rukun Negara Malaysia.

Yang menghairankan masih ada orang2 Melayu yang beragama Islam dilihat berminat menyokong dan berkerja sama dengan kafir harby ini?

Dimana secara terang2an pula kafir harby Malaysia ini pula melalui badan2 Ngo2 tempatan ada menerima dana dan dedak untuk dijadikan ongkos untuk menumbangkann D,S. Najib dan kerajaan Umno/BN.

Kerajaan pilihan rakyat Malaysia yang sah hasil pilihan Raya Umum ( PRU) ke-13 bertarikh ( O5 hb.May 2013) mengikut lunas2 demokrasi berparlimen.


Di dalasm PRU ke-13 tersbut Umno/BN telah memenangi kerusi parlimen Malayia dengan (Simple Majoriti).

Dengan kemenagan itu?Sebagai Presiden parti Umno dan merangkap Pengerusi Barisan Nasional. Maka Datuk Seri Najib telah diangkat oleh parti UMNO/BN sebagai Perdana Menteri Malaysia yang ke-6

Justeru itu tidak ada sebarang keperluan yang tercatit di dalam Perlembagaan Malaysia yang D.S,Najib perlu berundur dan meletakkan jawatnnya sebagai Perdana Menteri Malaysia.yang ke-6. Keran kedudukan beliau sebagai PM Malaysia masih Valid hingga tahun 2018 sehingga (05 May 2018) 

Justeru itu,dengan segala hormatnya pihak pembangkang sila tunggu hingga diumuman tarikh PRU ke-14 pada tahun 2018 .Jika parti-parti pembangkang termasuk parti PPBM ( Parti Bunga ) parti baharunya yang baru ditubuhkan itu yang diasaskan oleh Tun Mahatir. di 

Muhyiddin Yassin sebagai Presiden parti itu dan Mukhriz anaknya sebagai Timbalan Preidennya.

Sila turut bertanding hatta disemua kawqasan parlimen di dalam Malaysia.Jika dapat kemenangan dengan (majoriti) di dalam parlimen Malaysia/ Maka dengan sendirnya anaknya itu akan memegang jawatAn Timbalan Perdana Menteri yang diidam-idamkan  oleh mereka selama ini. Ataupun terus jadi PM jika Muhyiddin Yassin memberi jalan kepada Mukhiz? 

Tak perlu gunakan Bersih mengadakan Demo Jalanan  setiap tahun.Tak ada faedahnya semata-mata hendak menimbulkan situasi tidak menetu politik Malaysia dan kerajaan Umno/BN tidak dapat menupukn  tugasanya dengan lanar akibat dikacau dan diganggu gugat oleh demonstrasi jalanan haram.( Posted by abnmulya //haji abau bakar ninggal.blogspot.com.at 2.45 am on November  19,2016.

No comments: