Friday, November 18, 2016

Ini Buktinya DAP Semakin Biadab




Sabtu, November 19,2016 @2.45 am.

Sila baca dari awal hingga akhir. Bermula Allah di hin hingga ATM dsihina. Ia,membuktikan bahawa DAPig ini jadi semakin BIADAP sekali dan tidak menghormati Rukun Negara dan Perlembagaan Malaysia.

Yang menghairankan masih ada orang2 Melayu yang beragama Islam dilihat berminat menyokong dan berkerja sama dengan kafir harby ini?

Dimana secara terang2an pula kafir harby Malaysia ini pula melalui badan2 Ngo2 tempatan ada menerima dana dan dedak untuk dijadikan ongkos untuk menumbangkann D,S. Najib dan kerajaan Umno/BN dengan melakukan demonstrasiJaan haram oleh Bersih dah  lima kali dah.

Mereka mahu menumbangkan D.S.Najib dan Umnio/BN Kerajaan pilihan rakyat Malaysia yang( sah) hasil pilihan Raya Umum ( PRU) ke-13 bertarikh ( O5 hb.May 2013) mengikut lunas2 demokrasi berparlimen.

Di dalasm PRU ke-13 tersebut itu Umno/BN telah memenangi kerusi parlimen Malaysia dengan (Simple Majoriti).

Dengan kemenagan itu?Sebagai Presiden parti Umno dan merangkap Pengerusi Barisan Nasional. Maka Datuk Seri Najib telah diangkat oleh parti UMNO/BN sebagai Perdana Menteri Malaysia yang ke-6 di sahkan di Parlimen Malaysia dan di perkenankan oleh Yang Dipertuan Agong Malaysia.


Justeru itu tidak ada sebarang keperluan yang tercatit di dalam Perlembagaan Malaysia yang D.S,Najib perlu berundur dan meletakkan jawatnnya sebagai Perdana Menteri Malaysia.yang ke-6. sebelum tamat penggalnya itu.

Kerana kedudukan beliau sebagai PM Malaysia masih Valid hingga tahun 2018 sehingga (05 May 2018) 
Justeru itu,dengan segala hormatnya pihak pembangkang sila tunggu hingga diumuman tarikh PRU ke-14 pada tahun 2018 .

Jika parti-parti pembangkang termasuk parti PPBM ( Parti Bunga ) parti Tun Mahathir yang baharu yang baru ditubuhkan itu yang di asaskan oleh Tun Mahatir. 

Muhyiddin Yassin sebagai Presiden parti itu dan Mukhriz anaknya sebagai Timbalan Preidennya.

Sila turut bertanding hatta disemua kawasan parlimen di dalam Malaysia.

Jika dapat kemenangan dengan (majoriti) di dalam parlimen Malaysia? Maka dengan sendirnya anaknya itu akan memegang jawatAn Timbalan Perdana Menteri yang diidam-idamkan  oleh mereka selama ini. Ataupun terus jadi PM jika Muhyiddin Yassin memberi jalan kepada Mukhiz? 

Tak perlu gunakan Bersih mengadakan Demo jalanan haram setiap tahun.Tak ada apa-apa faedahnya? Semata-mata hendak menimbulkan situasi POLITIK tidak menetu di Malaysia dan kerajaan Umno/BN tidak dapat menumpukn  tugasanya dengan lancar akibat dikacau dan diganggu gugat oleh demonstrasi jalanan haram itu sendiri.( Posted by abnmulya //haji abau bakar ninggal.blogspot.com.at 2.45 am on November  19,2016.

No comments: