Saturday, April 28, 2018

SAINGAN TIGA PENJURU DI GUA MUSANG

Tengku Razaleigh Hamzah,calon BN sedanag bersalaman dengan orang2 asli di Gua Musang pagi tadi.


ARMUNI TUAN LAH
28 hb.April 2018 @ 3.45 pm.


GUA MUSANG 28 April - Parlimen Gua Musang menyaksikan penyandangnya, Tengku Razaleigh Hamzah daripada Barisan Nasional (BN) terus mempertahankan kerusi itu apabila disahkan bertanding pada Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU-14).

Pengumuman tersebut dilakukan Pegawai Pengurus Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR), Tuan Zainal Abidin Tuan Yusoff di Pusat Penamaan Calon di Pejabat Tanah dan Jajahan Gua Musang di sini sebentar tadi.

Tengku Razaleigh yang juga Ketua UMNO Bahagian Gua Musang akan dicabar calon PKR, Mohd. Nor Hussin dan calon Pas, Abdullah Hussein. Bagi kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Nenggiri, Ab. Aziz Yusoff (BN) akan ditentang calon PKR, Mohd. Othman Yusoff dan Md. Sidek @ Saupi Ab. Razak dari Pas.


 Bagi kerusi DUN Paloh, calon baharu, Amran Arifin (BN) akan ditentang Noraini Husin (PKR) dan Azman Ahmad (Pas). Bagi DUN Galas pula, Mohd. Syahbuddin Hashim (BN) turut berdepan saingan tiga penjuru apabila calon PKR, Nasir Dollah dan calon Pas, Suhaimi Mat Deris diterima bertanding. - UTUSAN ONLINE ( posted by abnmulya // haji abu bakar ninggal.blogspot.com. at 6.35 pm on April 28,2018.

No comments: