Tuesday, September 27, 2016

Penyokong Najib Desak Tolak Tawaran Madey itu Mentah-Mentah....





RABU,September 28,12016 @ 3.08PM.

Berhubung dengan begitu heboh bagi pihak parti2 pembangkang telah meramalakan bahawa Pilihan Raya Umum ke-14 akan diadakan dalam masa terdekat? 

Perdana Menteri D.S.Najib dari Berlin German telah membuat komen rasmi tentang isu itu dengan menegaskan  bahaw PRU ke-14 hanya akan diadakan setalah tempohnya PRU ke-13 matang iaitu sudah cukup 5 tahun dari tanggal 05 hb.May 2018.. 

Berhubungan dengan tawaran perdamaian Madey bahawa syarat damai Madey itu akan berjalan kesannya jika anaknya Mukhriz di lantik sebagai Menteri Kewangan Malaysia.

Berhubung dengan konteks tawaran perdamaian Madey itu? Perdana Menteri kita D.S.Najib masih belum lagi buat sebaang komen.Tetapi re-aksi telah didapti melalui Media Sosial tempatan terutamanya dari media Face Book tempatan rata-rata dilihat bahawa para penyokong D.S.Najib yang tegar dengan parti  Umno/BN dilihat  rata-ratan berpendapat bahawa tawaran perdamaian  dari Madey itu tidak logik dan tidak masuk di akal dan melampau? 

Rata-rata penyokong2 D.S.Najib dilihat menggesa tawaran perdamaian Madey itu( nonsense) dan harus ditolak mentah-mentah dan jangan dilayan samasekali.

Jika D.S.Najib  layan dan kemudiannya terima tawaran itu? Ertinya kita telah mengaku kalah dengan Madey dan konco-kopnconya yang durjana dan pengacau ketenteram politik Malaysia.

Mereka akan semakin naik tocang seterusnya..Pantang menyerah sebelum terus berjuang.yang sering2 D.S.Nanjb ikrakan itu,harus dikotakan hingga perjuangan kita menghakis dalang-dalan negara yang hasad,dengki dan tamak haloba itu semuanay dah berjaya kita lenyap dari muka bumi Malaysia ini(  POSTED BY ABNMULYA // HAJI ABU BAKAR NINGGAL.BLOGSPOT. .AT 1508 HRS ON sEPTEMBER 28,2016.

No comments: