Friday, November 14, 2014

Aktiviti Gabungan Ngo-Ngo Gombak mendekati masyarakat Selayang


Datuk Dr.Rahman Ismail
Prersiden Gabungan Ngo-Ngo Gombak,Datuk Dr.Rahman Ismail, mantan Ahli Parlimen Umno Gombak,pada tengah hari tadi telah memaklumkan kepada (abnmulya) / Abu Bakar Ninggal. blogspot.com.

Bahawa pada esok pagi,bersamaan pada tanggal 15 hb. November 2014, "Gabungan Ngo-Ngo Gombak"pimpinan beliau akan bersama dengan rakyat di dalam satu progrem di Selayang.

Progrem tersebut merupakan satu progrem Karnival Amal anjuran bersama murid-murid,Guru-guru dan Ibu/Bapa,Sekolah Rendah Selayang  II.

Majlis tersebut akan bermula pada esok pagi, jam 8.30 bertempat di Sekolah Rendah,Taman Selayang II.

Dijangka berbagai-bagai acara akan dipersembahkan di karnival amal tersebut khusus akan dijayakan oleh  guru-guru dan murid-murid dan Ibu/Bapa di sekolah itu sendiri.

Datuk Dr.Rahman Ismail berserta Guru-guru,murid-murid serta Ibu/Bapa sekolah tersebut amat mengalu-alukan semua sahabat-sahabat dan pada pimpinan badan-badan Ngo Gombak yang bergabung di dalam Gabungan Ngo-Ngo Gombak,agar akan dapat bersama-sama murid-murid,Guru-guru dan Ibu/Bapa di Sekolah Rendah Selayang II bagi memeriahkan majlis Karnival Amal yang akan berlangsung itu.(Posted by abnmulya /Abu Bakar Ninggal.blogspot.com at 2012 hrs on November 14,2014).


No comments: