Saturday, October 7, 2017

MPPG PARLIMEN GOMBAK AKAN TEMUKAN SERAMAI 5,000/10,000 RAMAINYA ( SENIOR CITIZEN ) GOMBAK DENGAN D.S.NAJIB TUN RAZAK

Lazimnya Gabungan Ngo-Ngo Gombak ini sebaik sahaja selesai bermesyuarat Peresidennya Datuk Dr.Rahman Ismail,tidak ketinggalan mahukan AJK2nya itu bergambar ramai-ramai.



Haji abu bakar ninggal
Ahad,0ktober 08,2017 @2.30 am

SESUNGGUHNYA,begitu banyak agenda2 bersabit dengan isu2 mengatur strategi membuat persediaan untuk menempuh peperangan yang menjadi (IBU) pada segala pertempuran sebelumnya yang harus ditempuh oleh Umno/BN pada PRU ke-14 yang akan datang ini.

Peperangan politik yang diramalkan akan jadi begitu hebat dan sengit pertarungannya ialah di antara parti Umno/BN dengan Pakatan Harapan dari pihak pembangkang?

Agenda2 yang telah dibincangkan oleh AJK
Majlis Permaufakatann Parlimen Gombak itu sejak dari jam 8.00 hingga 12.00 malam pada malam tadi?

Ia menjurus di sekitar isu2 untuk membuat dan mengatur strategi gerak kerja politik yang tersusun rapi dalam rangka usaha untuk menggembeling tenaga kerja Umno/BN di barisan depan yang padu dan sederap sifatnya.

Agar sentiasa siap-siaga memacu tenaga tentera-tentera perang kita (Barisan Nasional) di barisan depan itu untuk melanggar roboh serta nenghancur leburkan benteng2 pertahanan gabungan parti2 Pakatan Harapan yang diketuai oleh Panglima Perangnya yang dah tua-bangka itu?

Iaitu, Mantan PM Malaysia Tun M yang dulu2nya sandang jawatan PM atas tiket dan baikny hati parti Umno. Kini dah lebih kurang dah lebih (02) tahun dah...Tun M dah keluar dari parti Umno akibat dilhatnya bahawa di dalam Umno pimpinan D.S.Najib Tun Razak itu semacam tidak lagi boleh dijadikan kuda tunggagannya untuk melaksanakan  cita-cita dan harapan beliau untuk "matlamat menghalakan cara" untuk kepentingan peribadinya itu?

Kemudiannya Tun M cepat2 tubuhkan partinya sendiri dan sekaligus partinya kini sedang bergabung pula dalam gabungan PH yang di dominasi parti kafir laknattullah yang anti Melayu dan anti-Islam itu. Sekaligus dilihat DAPig itu bercita-cita hendak hapuskan ketuanan Melayu dan ŕaja2 Melayu. DAPig hendak ujudkan negara Malaysia ini? Jadi sebagai sebuah negara Republik of Malaysia.

Dengan dasar2 dan konsep2 politik- nya Malaysia Malaysian yang telah diperjuangkan oleh parti PAP dari Singapura,oleh Lee Kuan Yew, semasa Singapura itu masih belum ditendang keluar oleh Bapa Kemerdekaan kita,Yang Amat Mulia kerabat di Raja di Kedah,Tungku Abdul Rahman Putra Al-Haj,PM Malaysia yang pertama-tamanya.

Tunku jugalah yang tendang Tun M dari parti Umno pada tahun 1969 disebabkan Tungku melihat dan berfirasat bahawa nature politik Tun M ini sangat jahat dan bahaya pada Umno dan negara.

Hobinya? Dilihat suka adu-dombakan politik di negara kita ini yang tenang dan harmoni dalam masyarakt Malaysia yang majmuk?

Walau pun beliau (Tun M) dah sandang jawatan PM Malaysia itu selama 22 tahun atas tiket parti Umno. Kini ternyata firasat dan ramalan oleh Tunku Abdul Rahman itu sudah pun jadi kenyataan yang sangat tepat dan hakiki.

Sesungguhnya, Tun M ini,adalah satu2nya manusia yang boleh diberi gelaran (title) " Kacang Lupakan Kulitnya?". Justeru itu,tokoh politik jenis apa-kah dia ini? Rakyat Malaysia harus dengan apa cara pun? Janganlah lagi beri peluang untuk Tun M terus bernafas dan hidup lagi di arena politik Malaysia ini.

Marilah kita dari Umno/BN khasnya dan orang-orang Melayu khas terutamanya orang-orang Melayu yang selama ini menykong Umno di atas pagar? Jadi,marilah kita cara sederap bersatu padu, berganding bahu untuk hapuskan depa (Tun M) ini,dari arena politik Malaysia. 

Pada manusia yang bertitle "Kacang Dah Lupakan Kulitnya" gasak beliau dengan bpolitik pukulan maut.Dengan pukulan T.K.O.dalam arena politik di negara kita ini.

InsyaAllah kita boleh dan kita mampu lakukan. Di mana ada kemahuan yang jitu? Maka di mana ujudnya perpaduan jitu di kalangan kita di dalam Umno? Pasti ada kejayaan pada kita dari parti Umno/BN. Satu-satunya parti politik yang kermat yang mana telah mencatitkan sejarah terbilang

Parti Umno/BN ternyata telah mampu berjaya meneraju kerajaan pusat Malaysia selama 60 tahun dah. Jadi, marilah kita terus berdao pada Allah SWT! Agar kita semua di dalam parti Umno/BN dikurnyiakan kekuatan yang ampuh untuk berkuasa hingga 1000 tahun lagi.

Kita mahu generasi muda Melayu yang kuat (jati dirinya) sebagai bangsa Melayu harus terus mengambil alih tugas2 kesinambungan hidup parti Umno ini silih berganti. Generasi demi generasi selagi mana dunia ini masih belum kiamat. Posted by  abnmulya // haji abu bakar ninggal.blogspot.com at 2.30 am on 08,Oktober,2017.

No comments: